پیش دبستانی مستقل دخترانه - پسرانه مارال کوچولو

کاربرگ وواحدکارهوش-ریاضی-علوم-واحدکارمستقل-تقویت هوش کودکان-کودکان بیش فعال-اعتمادبه نفس کودکان

پیش دبستانی مستقل دخترانه - پسرانه مارال کوچولو

کاربرگ وواحدکارهوش-ریاضی-علوم-واحدکارمستقل-تقویت هوش کودکان-کودکان بیش فعال-اعتمادبه نفس کودکان

مشخصات بلاگ

کاربرگ وواحدکارهوش-ریاضی-علوم-واحدکارمستقل-تقویت هوش کودکان-کودکان بیش فعال-اعتمادبه نفس کودکان

رازهای زندگی مشترک که نباید به کسی بگویید

جمعه, ۱۰ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۴۷ ق.ظ

هرگز زمانی که از همسرتان ناراحت هستید مساله را با دوستان و اقوامتان در میان نگذارید.

 

zojjjjj

 

کمی درددل کردن بد نیست اما هرگز جزییات مساله را نگویید چرا که مخاطبتان با شنیدن صحبت های شما گاهی مواردی را ذکر می کند که می توانند مشکل را بزرگ تر کنند. باید کاملا مراقب باشید که صحبت هیچ کس نباید بر نظر و علاقه شما نسبت به همسرتان تاثیر بگذارد.

 

همچنین زوجین به سرعت مشکل بروز کرده را فراموش می کنند اما اطرافیان مساله را فراموش نمی کنند و این امر گاهی رفتار آنها با همسر شما را تغییر می دهد. همچنین ممکن است آنها پس از مدتی مجددا مساله را به شما یادآوری کنند در حالی که شما آن را فراموش کرده اید و این یادآوری ها می توانند بر روابط شما و همسرتان تاثیر منفی بگذارند.

 

نظر همسرتان در مورد اقوام و دوستان باید راز بماند

 

هرگز اجازه ندهید کسی از احساس و نظر همسرتان نسبت به اقوام و دوستانتان مطلع شود. شاید همسرتان نسبت به یکی از اقوام شما احساس خوبی نداشته باشد و شما این مساله را به یکی دیگر از اقوامتان بگویید و او نیز مساله را با دیگران در میان بگذارد. مسلما در چنین شرایطی اختلافات بسیاری در خانواده تان بروز خواهد کرد و مهم تر از همه این که در روابط شما با همسرتان نیز مشکلاتی بروز می کند.

 

در مقابل، همسرتان نیز نباید از نظر دوستان و فامیل در مورد خودش آگاه شود، نظر مخالف و نارضایتی دوستان و اقوام شما برای همسرتان چیزی جز دلخوری به بار نمی آورد. به یاد داشته باشید اگر چه رفتار مناسب در هر مکان و زمانی نیکوست اما دلیلی ندارد که همسرتان مطابق میل دوستان و اقوام شما باشد.

 

میزان درآمد و بدهی هایتان راز شما و همسرتان است

 

میزان بدهی ها و درآمد شما نشانه توان مالی شماست. هرگز اجازه ندهید کسی از این موارد مطلع شود چون در این صورت بروز مشکلات بعدی اجتناب ناپذیرند. شاید شما در ابتدای دوران زندگی مشترکتان بدهی های بسیار و درآمد کمی داشته باشید اما تمام این موارد گذرا بوده و روزهای بهتری در انتظار شما هستند.

 

شاید در این دوران با وجود تمام قرض ها و بدهی ها نیز شما همچنان از صمیم قلب احساس خوشبختی کرده و از زندگیتان رضایت داشته باشید اما اطرافیانتان با رفتارها و سخنانشان لذت این دوران شما را نابود کنند یا با بر زبان آوردن جملات نامناسب به شما فخرفروشی کرده و به روابط شما و همسرتان آسیب بزنند.

 

مشکلات شما با خانواده ی همسرتان

 

اختلاف عقیده، امری کاملا طبیعی است. همواره به یاد داشته باشید که شما در خانواده و محیطی کاملا متفاوت با همسرتان رشد کرده اید پس وجود اختلاف نظر پدیده عجیبی نیست. چنین اختلافاتی به خصوص در اوایل ازدواج بیشتر هستند و با گذشت زمان هر چه بیشتر با یکدیگر آشنا می شوید اختلافات نیز کمتر می شوند و شما آنها را فراموش می کنید.

 

اما اگر در مورد آنها با دوستان و اقوامتان صحبت کنید آنها دایم موارد اختلاف را به شما یادآوری کرده و اجازه نمی دهند آنها را فراموش کنید و نتیجه این امر چیزی جز بروز اختلاف نیست. زمانی که از خانواده همسرتان آزرده خاطر می شوید تنها کافی است به خودتان بگویید ما از دو خانواده متفاوت هستیم و اختلاف طبیعی است. هر چه بیشتر به موضوع فکر کرده و در مورد آن صحبت کنید، مساله برایتان بزرگ تر و مهم تر می شود.


  • elahe zare

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی