پیش دبستانی مستقل دخترانه - پسرانه مارال کوچولو

کاربرگ وواحدکارهوش-ریاضی-علوم-واحدکارمستقل-تقویت هوش کودکان-کودکان بیش فعال-اعتمادبه نفس کودکان

پیش دبستانی مستقل دخترانه - پسرانه مارال کوچولو

کاربرگ وواحدکارهوش-ریاضی-علوم-واحدکارمستقل-تقویت هوش کودکان-کودکان بیش فعال-اعتمادبه نفس کودکان

مشخصات بلاگ

کاربرگ وواحدکارهوش-ریاضی-علوم-واحدکارمستقل-تقویت هوش کودکان-کودکان بیش فعال-اعتمادبه نفس کودکان



برنامه‌های هفته‌ی ملی کودک تشریح می‌شود
برنامه‌های سراسری «هفته‌ی‌ ملی کودک» و آیین «روز جهانی کودک» در نشست خبری مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تشریح می‌شود.

بر اساس اعلام اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، علیرضا حاجیان‌زاده ساعت 10 و 30 دقیقه‌ی صبح سه‌شنبه در سالن کنفرانس مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری در خیابان حجاب تهران، میزبان خبرنگاران و نمایندگان رسانه‌ها است تا جزییات برنامه‌های هفته‌ی ملی کودک را اعلام کند.
در هفته‌ی ملی کودک، از 15 تا 21 مهرماه تمامی وزارت‌خانه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای مرتبط با کودکان و نوجوانان در کنار تشکل‌های مردم‌نهاد، به مدت یک‌هفته در سراسر کشور برنامه‌هایی ویژه را طراحی و اجرا می‌کنند که با حکم وزیر آموزش و پرورش، مسوولیت دبیرخانه‌ی دایمی شورای برنامه‌ریزی این هفته‌ی ملی به عهده‌ی کانون پرورش فکری گذاشته شده است.
جلسات برنامه‌ریزی این رویداد کشوری در فصل تابستان با حضور مدیران و نمایندگانی از وزارت‌خانه‌های کشور، آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی، بهداشت، مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک در وزارت دادگستری، معاونت امور زنان و خانواده‌ی ریاست جمهوری و سازمان‌های تبلیغات اسلامی، صداوسیما، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، بهزیستی، هلال احمر، حفاظت از محیط زیست، راهنمایی و رانندگی و... تشکیل می‌شد که در نهایت به نام‌گذاری روزهای این هفته و تعیین شعار محوری «دنیا با لبخند کودکان زیباست» منجر شد.
این شورا همچنین در فراخوانی از تشکل‌های مردم‌نهاد نیز دعوت کرد که در طراحی و اجرای برنامه‌های این هفته حضور داشته باشند.
همزمان با جلسات کارشناسی در تهران، با ابلاغ نامه‌ی مرتضی میرباقری قائم‌مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی به استانداری‌ها، دبیرخانه‌ی اجرایی برنامه‌های هفته‌ی ملی کودک در مراکز استانی و شهرستانی نیز با محوریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تشکیل شد.
همزمان با 16 مهرماه، آیین «روز جهانی کودک» نیز در تهران و تمامی شهرهای کشور با حضور مسوولان برگزار خواهد شد. در تهران، این جشن با حضور مقامات رده‌ بالای کشوری در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری خیابان حجاب برگزار می‌شود. در مراکز استانی و شهرستانی نیز مسوولان و دست‌اندرکاران میهمان جشن‌های کودکان ایران خواهند بود.
روز سه‌شنبه مدیرعامل کانون و رییس هفته‌ی ملی کودک، جزییات برنامه‌های تمامی سازمان‌ها و وزارت‌خانه‌ها را برای خبرنگاران تشریح خواهد کرد.

  • elahe zare

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی