پیش دبستانی مستقل دخترانه - پسرانه مارال کوچولو

کاربرگ وواحدکارهوش-ریاضی-علوم-واحدکارمستقل-تقویت هوش کودکان-کودکان بیش فعال-اعتمادبه نفس کودکان

پیش دبستانی مستقل دخترانه - پسرانه مارال کوچولو

کاربرگ وواحدکارهوش-ریاضی-علوم-واحدکارمستقل-تقویت هوش کودکان-کودکان بیش فعال-اعتمادبه نفس کودکان

مشخصات بلاگ

کاربرگ وواحدکارهوش-ریاضی-علوم-واحدکارمستقل-تقویت هوش کودکان-کودکان بیش فعال-اعتمادبه نفس کودکان

خدا رو دوست دارم...

جمعه, ۱۰ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۵۸ ق.ظ

خدا رو میخوام نه واسه اینکه ازش چیزی بخوام 
خدا رو میخوام نه واسه مشکل و حل غصه هام 
خدا رو دوست نه واسه جهنم و بهشت 
خدا رو دوست دارم ولی نه واسه زیبا و زشت 
خدا رو میخوام نه واسه خودم که باشم یا برم 
خدا رو میخوام نه واسه روزای تلخ اخرم 
خدا رو میخوام نه واسه سکه و سکو یا مقام 
خدا رو میخوام که فقط تو رو نگه داره برام 
خدا رو دوست دارم واسه اینکه تو رو بهم داده 
خدا رو دوست دارم چون عاشق بودن و یادم داده 
خدا رو دوست دارم چون عاشقا رو خیلی دوست داره 
خدا رو دوست دارم چون عاشقو تنها نمیزاره 
خدا رو دوست دارم واخدا رو میخوام نه واسه اینکه ازش چیزی بخوام 
خدا رو میخوام نه واسه مشکل و حل غصه هام 
خدا رو دوست نه واسه جهنم و بهشت 
خدا رو دوست دارم ولی نه واسه زیبا و زشت 
خدا رو میخوام نه واسه خودم که باشم یا برم 
خدا رو میخوام نه واسه روزای تلخ اخرم 
خدا رو میخوام نه واسه سکه و سکو یا مقام 
خدا رو میخوام که فقط تو رو نگه داره برام 
خدا رو دوست دارم واسه اینکه تو رو بهم داده 
خدا رو دوست دارم چون عاشق بودن و یادم داده 
خدا رو دوست دارم چون عاشقا رو خیلی دوست داره 
خدا رو دوست دارم چون عاشقو تنها نمیزاره 
خدا رو دوست دارم واسه اینکه حواسش با منه 
خدا رو دوست دارم اخه همیشه لبخند میزنه 
خدا رو دوست دارم واسه اینکه من و تو با همیم 
خدا رو دوست دارم که میدونه ما عاشق همیشه اینکه حواسش با منه 
خدا رو دوست دارم اخه همیشه لبخند میزنه 
خدا رو دوست دارم واسه اینکه من و تو با همیم 
خدا رو دوست دارم که میدونه ما عاشق همیم

  • elahe zare

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی